.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار قائم شهر انتقاد کرد ؛
پشتیبانی سرشماری کشاورزی مازندران مشکل زیادی داشت
شمال نیوز : برخی از ماموران سرشماری نیز به نحوه اجرا و پشتیبانی این سرشماری اعتراض داشتند . از سوی اگرچه تبلیغات لازم در خصوص این سرشماری صورت پذیرفت اما اطلاع رسانی ها هدفمند و کامل نبود و به نظر می رسید متولیان امر به جای توجیه جامعه هدف بیشتر به ارائه گزارش کار و فعالیت خود اهمیت می دادند .
پشتیبانی سرشماری کشاورزی مازندران مشکل زیادی داشت

سرشماری عمومی کشاورزی در مازندران به عنوان استان محوری بخش کشاورزی در شرایطی برگزار شد که با انتقاداتی همراه بود .

به گزارش شمال نیوز ، برخی از ماموران سرشماری نیز به نحوه اجرا و پشتیبانی این سرشماری اعتراض داشتند . از سویی اگرچه تبلیغات لازم در خصوص این سرشماری صورت پذیرفت اما اطلاع رسانی ها هدفمند و کامل نبود و به نظر می رسید متولیان امر به جای توجیه جامعه هدف بیشتر به ارائه گزارش کار و فعالیت خود اهمیت می دادند .

این سرشماری که برای اولین بار با تبلت صورت گرفت بدلیل عدم اطلاع رسانی و طولانی شدن پروسه سرشماری ، مورد اعتراض خانواده های روستایی قرار گرفت .

فرماندار قائم شهر نیز با بیان اینکه اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در حوزه پشتیبانی دارای کاستی و مشکلات فراوان بود، گفت: سختی و فشار کار بسیاری بر دوش ماموران آمارگیری در زمان پرسش و پاسخ با خانوار روستایی بود.

مهدی محمدی که در جلسه گزارش عملکرد سرشماری عمومی کشاورزی قائم شهر در سالن کنفرانس فرمانداری سخت می گفت از تلاش و کوشش و پاسخگویی  روستاییان در اجرای این طرح قدردانی و تشکر کرد و اظهار داشت: سرشماری عمومی کشاورزی هر ۱۰ سال یکبار در کشور اجرا می شود.

وی بیان کرد: زمان اجرای سرشماری عمومی کشاورزی از تاریخ ۵ مهر الی ۱۸ آبان ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شد.

محمدی خاطرنشان کرد: استفاده از تبلت برای نخستین بار در کشور برای سرشماری عمومی کشاورزی انجام شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مامور سرشماری 27 آبان 1393
آقای فرماندار درست می گویند . به اقایان استان هم گفتیم همین مسائل را اما گوش شنوایی نبود . شادی اعتراض و انتقاد آقای محمدی را بشنوند و فریاد ما را که نشنیدند .26
نا شناس 27 آبان 1393
از قدیم بوتنه : بشنوسمی خاله زنا سوسه خرده ، ندومی سوسه خرده یا جوسه خرده.افرادی مثل استاندار و برخی مدیران دورو برش که کار دس بزه نووشن مردمه کار زاره . حاج مهدی محمدی در عرصه اجراء استخون خرد هاکرده حالا ایشون ونه نظاره گر آدمای ناشی بوشه ای خدا وقتی زمونه ریکا کدخدا و کیجا کدبانو بونه بهتر از این انتظار ندارین.
نا شناس 27 آبان 1393
ای بابا.کدوم امار،کدوم سرشماری.اصلا به نظر شما این امارو سرشماری درسته.اصلا کدوم کشاورزی ،مگه ما تو مازندران کشاورزی هم میکنیم.کدوم زمین،کدوم کشت. جناب اقای احسانی معاون محترم استاندار لطفا به جای سیاسی بازی به اشتغال جوانها برسید.منو شما دیگه اخر عمریم.حالا که فرصت خدمت دارید دنبال کارهای جانبی نرید که مطمئن باشید خیلی زود این دوران تمام میشود.لطفا دور و برتونو خالی کنید.
111 27 آبان 1393
مشكل مديريتي يك شهرستان آنهم فرماندار به عنوان مدير اجراي سرشماري چه ربطي به ساير جاها دارد مركزآمار ايران با تمهيدات لازم كليه ا مكانات و منابع مالي را در امر سرشماري پيش بيني كرده ودر اختيار شهرستان قرارداده است. ضعف مديريت يك شهرستان ربطي به ديگران ندارد . از نماينده عالي دولت در شهرستان بعيداست. كه زحمات عوامل اجرايي اش را زير سوال ببرد
مطلع 27 آبان 1393
آقای محمدی فرماندار قائم شهر درست می فرمایند، این سرشماری از لحاظ پشتیبانی در سطح استان بسیار ظعیف بود، در ضمن با اینکه کار ماموران زحمت کش سرشماری تمام شده ولی فقط 300هزارتومان از مبلغ یک میلیون و 700هزارتومان وعده داده شده به آنها پرداخت شد و به کارکنان ستادی این کار نیز مبلغی داده نشد ولی مدیران ارشد برای خودشان پاداش دو میلیون و 500 هزار تومانی در نظر گرفتند و واریز به حسابشان شد به همین دلیل است که به حق اعلام می شود که پشتیبانی از این طرح با ضعف های مالی همراه بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.